4 клас
Тема. Редагування тексту. Відкриття текстового документа.
Мета. Розширити та поглибити знання учнів про текстовий редактор Word, та його можливості. Вчити використовувати комбінацію клавіш, вводити та редагувати текст, сприяти розвитку логічного мислення уваги, пам'яті. Виховувати самостійність, пізнавальну активність.
Тип уроку. Формування знань, умінь і навичок.
План уроку
.І Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-Як називається програма для створення і опрацювання текстів
-Які є основні правила введення тексту?
-Як зберегти текстовий документ?
ІІІ.Вивчення нового матеріалу
1. Мотивація навчальної діяльності.
.Ми живемо у інформаційному просторі, де будь-яка інформація дуже важлива. Зокрема текстові повідомлення. Саме тому кожен, поважаючий себе інтернет-користувач повинен вміти створювати текст, а також володіти засобами редагування тта форматування текстів. Саме в цьому ми сьогодні з вами повправляємось.
2. Бесіда з елементами розповіді.
Виправляти помилки в тексті- це означає редагувати текст, доповнювати та змінювати.
щоб видалити зайвий символ можна використовувати клавіші зі стрілками. або мишку.
щоб видалити слово, потрібно його виділити, а потім клавішою Backspase або Delete видалити його.
Щоб виділити слово, необхідно навести на нього курсор і двічі клацнути лівою кнопкою.
Щоб вставити слово або символ-навести курсор у потрібне місце і ввести символ з клавіатури.
Для створення нового абзацу використовують Enter/
Для повернення курсора на початок тексту використовують Home.
Для переміщення курсора вкінець тексту використовують клавішу End.
ІV.Фізкультхвилинка
V. Закріплення вивченого.
1. Робота в зошитах.
2. Робота за комп'ютером. Правила поведінки під час роботи з комп'ютером
Практична робота. Надрукувати тему уроку, яка записана на дошці.
Виправити помилки, допущені в записі:
Тема уроку. редагування тексту. відкриття текстового Документа
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-Як називається програма для створення і опрацювання текстів
-Які є основні правила введення тексту?
-Як зберегти текстовий документ?
ІІІ.Вивчення нового матеріалу
1. Мотивація навчальної діяльності.
.Ми живемо у інформаційному просторі, де будь-яка інформація дуже важлива. Зокрема текстові повідомлення. Саме тому кожен, поважаючий себе інтернет-користувач повинен вміти створювати текст, а також володіти засобами редагування тта форматування текстів. Саме в цьому ми сьогодні з вами повправляємось.
2. Бесіда з елементами розповіді.
Виправляти помилки в тексті- це означає редагувати текст, доповнювати та змінювати.
щоб видалити зайвий символ можна використовувати клавіші зі стрілками. або мишку.
щоб видалити слово, потрібно його виділити, а потім клавішою Backspase або Delete видалити його.
Щоб виділити слово, необхідно навести на нього курсор і двічі клацнути лівою кнопкою.
Щоб вставити слово або символ-навести курсор у потрібне місце і ввести символ з клавіатури.
Для створення нового абзацу використовують Enter/
Для повернення курсора на початок тексту використовують Home.
Для переміщення курсора вкінець тексту використовують клавішу End.
ІV.Фізкультхвилинка
V. Закріплення вивченого.
1. Робота в зошитах.
2. Робота за комп'ютером. Правила поведінки під час роботи з комп'ютером
Практична робота. Надрукувати тему уроку, яка записана на дошці.
Виправити помилки, допущені в записі:
Тема уроку. редагування тексту. відкриття текстового Документа
3. Релаксація для очей.
VІ. Підсумок уроку.
Що найбільше запам'яталось?
Що таке редагування тексту?
Для чого клавіші Enter Home End&
VІ. Підсумок уроку.
Що найбільше запам'яталось?
Що таке редагування тексту?
Для чого клавіші Enter Home End&
Немає коментарів:
Дописати коментар