4 клас інформатика




"При плануванні роботи з інформатики у 4 класі вчителю необхідно звернути увагу не тільки на зміст навчального матеріалу, який було розвантажено, а й на державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, які уточнено з метою запобігання надмірного контролю. Звертаємо увагу на те що, тема «_Графічний редактор_» є повторенням і закріпленням аналогічної теми, що вивчалася в 2-му класі, тому доцільно вивчати цю тему в 4-му класі на основііншого графічного редактора

. Під час вивчення теми «_Безпека дітей в Інтернеті_» необхідно передбачити детальне ознайомлення учнів із правилами безпечної роботи в Інтернеті в процесі пошуку інформації, а також під час різноманітних Інтернет-спілкувань. Під час вивчення цієї теми доцільно проводити обговорення ситуацій, що можуть виникнути під час роботи в Інтернеті, використовувати різноманітні рольові ігри та ін. Водночас у програмі передбачено ознайомлення учнів з Інтернет-ресурсами, які вони можуть використати в своїй навчальній діяльності у процесі вивчення різних предметів, під час проведення міні-досліджень тощо.

Тема «_Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням_» продовжує алгоритмічну лінію курсу. У процесі вивчення цієї теми потрібно періодично звертатися до життєвого досвіду учнів, добирати разом з ними і аналізувати алгоритми, які вони використовувалися під час вивчення інших предметів, у їхній повсякденній діяльності, у діяльності їхніх батьків, друзів, знайомих тощо."

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА 4 КЛАС (ДО ПІДРУЧНИКА О.В. КОРШУНОВОЇ)

№ уро-ку
Дата
уроку
Тема уроку
Примітки
Тема 1. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3-й клас
1.                       

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас.

Тема 2. Папка. Операції над папками і файлами
2.                       

Створення і видалення папок, видалення файлів.

3.                       

Копіювання файлів та папок.

4.                       

Виконання дій над комп’ютерними об’єктами.

Тема 3. Опрацювання тексту на комп’ютері.
5.                       

Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора.

6.                       

Правила введення тексту.

7.                       

Редагування тексту. Відкриття текстового документа.

8.                       

Форматування тексту.

9.                       

Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

10.                   

Вставлення зображень у текстовий документ.

11.                   

Створення і збереження текстового документа.

Тема 4. Графічний редактор
12.                   

Графічні редактори та їх призначення. Середовище графічного редактора. Збереження зображень.

13.                   

Панель інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону.

14.                   

Створення простих графічних зображень.

15.                   

Вставлення підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.

Тема 5. Безпека дітей в Інтернеті
16.                   

Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку  інформаційних матеріалів (повідомлень).
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

17.                   

Веб-сторінки для дітей. Дитячі бібліотеки. Навчаємось онлайн.

18.                   

Електронне спілкування.

19.                   

Безпека спілкування в спільнотах.

20.                   

Етикет електронного спілкування. Малюємо онлайн.

Тема 6. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
21.                   

Середовище виконання алгоритмів Скретч.

22.                   

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Логічне слідування «Якщо – то – інакше».

23.                   

Алгоритми з розгалуженням.

24.                   

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch.

25.                   

Аналіз тексту задачі.

26.                   

Алгоритми з повторенням.

27.                   

Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.

28.                   

Створення та виконання програм у середовищі Scratch.

Тема 7. Робота з презентаціями
29.                   

Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.

30.                   

Розробка плану створення презентації на задану тему.

31.                   

Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.

32.                   

Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації.

Тема 7. Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі
33.                   

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

34.                   

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

35.                   

Підсумковий урок за рік.


Семінар-тренінг для вчителів інформатики 4 клас http://informatikanova.blogspot.com/2015/06/4.html
Скретч — нове середовище програмування, в якому учні можуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та інші шедеври. Ними можна обмінюватись в мережі і граючи вчитись основам алгоритмізації та програмування.

Немає коментарів:

Дописати коментар