- Інструкція з БЖ у кабінеті інформатики
- Методика викладання інформатики у початковій школі
- Інтерактивні вправи на уроках інформатики
- Програма Gcompris
- Ігри для дітей
- Редагування тексту. Відкриття текстового документа
- Форматування тексту
- Створення та збереження текстового документа
Розробки уроків на І семестр (нова програма)
Підручник онлайн О.В. Коршунова (новий 2015 рік)
"При плануванні роботи з інформатики у 4 класі вчителю необхідно звернути увагу не тільки на зміст навчального матеріалу, який було розвантажено, а й на державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, які уточнено з метою запобігання надмірного контролю. Звертаємо увагу на те що, тема «_Графічний редактор_» є повторенням і закріпленням аналогічної теми, що вивчалася в 2-му класі, тому доцільно вивчати цю тему в 4-му класі на основііншого графічного редактора
. Під час вивчення теми «_Безпека дітей в Інтернеті_» необхідно передбачити детальне ознайомлення учнів із правилами безпечної роботи в Інтернеті в процесі пошуку інформації, а також під час різноманітних Інтернет-спілкувань. Під час вивчення цієї теми доцільно проводити обговорення ситуацій, що можуть виникнути під час роботи в Інтернеті, використовувати різноманітні рольові ігри та ін. Водночас у програмі передбачено ознайомлення учнів з Інтернет-ресурсами, які вони можуть використати в своїй навчальній діяльності у процесі вивчення різних предметів, під час проведення міні-досліджень тощо.
Тема «_Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням_» продовжує алгоритмічну лінію курсу. У процесі вивчення цієї теми потрібно періодично звертатися до життєвого досвіду учнів, добирати разом з ними і аналізувати алгоритми, які вони використовувалися під час вивчення інших предметів, у їхній повсякденній діяльності, у діяльності їхніх батьків, друзів, знайомих тощо."
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА 4 КЛАС (ДО ПІДРУЧНИКА О.В. КОРШУНОВОЇ)
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема
1. Повторення, узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 3-й клас
|
|||
1.
|
Правила поведінки і безпеки
життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за
3-й клас.
|
||
Тема
2. Папка. Операції над папками і файлами
|
|||
2.
|
Створення і видалення
папок, видалення файлів.
|
||
3.
|
Копіювання файлів та
папок.
|
||
4.
|
Виконання дій над
комп’ютерними об’єктами.
|
||
Тема
3. Опрацювання тексту на комп’ютері.
|
|||
5.
|
Тексти і текстовий редактор.
Середовище текстового редактора.
|
||
6.
|
Правила введення тексту.
|
||
7.
|
Редагування тексту. Відкриття текстового документа.
|
||
8.
|
Форматування тексту.
|
||
9.
|
Копіювання і переміщення
фрагментів тексту.
|
||
10.
|
Вставлення зображень у
текстовий документ.
|
||
11.
|
Створення і збереження
текстового документа.
|
||
Тема
4. Графічний редактор
|
|||
12.
|
Графічні редактори та їх
призначення. Середовище графічного редактора. Збереження зображень.
|
||
13.
|
Панель
інструментів. Палітра. Колір фігури і колір фону.
|
||
14.
|
Створення простих графічних зображень.
|
||
15.
|
Вставлення
підпису до малюнка. Зміна кольору й розміру шрифта.
|
||
Тема
5. Безпека дітей в Інтернеті
|
|||
16.
|
Правила безпечного користування
Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів
(повідомлень).
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
||
17.
|
Веб-сторінки для дітей. Дитячі
бібліотеки. Навчаємось онлайн.
|
||
18.
|
Електронне спілкування.
|
||
19.
|
Безпека спілкування в
спільнотах.
|
||
20.
|
Етикет електронного
спілкування. Малюємо онлайн.
|
||
Тема
6. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
|||
21.
|
Середовище виконання алгоритмів
Скретч.
|
||
22.
|
Висловлювання. Істинні та хибні
висловлювання. Логічне слідування «Якщо – то – інакше».
|
||
23.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
||
24.
|
Створення
та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch.
|
||
25.
|
Аналіз
тексту задачі.
|
||
26.
|
Алгоритми
з повторенням.
|
||
27.
|
Створення
та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.
|
||
28.
|
Створення
та виконання програм у середовищі Scratch.
|
||
Тема
7. Робота з презентаціями
|
|||
29.
|
Комп’ютерна
презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.
|
||
30.
|
Розробка плану створення презентації на задану тему.
|
||
31.
|
Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.
|
||
32.
|
Створення
презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації.
|
||
Тема 7. Повторення та узагальнення вивченого у
4-му класі
|
|||
33.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу.
|
||
34.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу за рік
|
||
35.
|
Підсумковий урок за рік.
|
Семінар-тренінг для вчителів інформатики 4 клас http://informatikanova.blogspot.com/2015/06/4.html
Скретч — нове середовище програмування, в якому учні можуть створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри та інші шедеври. Ними можна обмінюватись в мережі і граючи вчитись основам алгоритмізації та програмування.
Немає коментарів:
Дописати коментар