середу, 5 лютого 2014 р.

Алгоритми в нашому житті. Урок 4

 Тема. Алгоритми в нашому житті.
 Мета.  Повторити правила ТБ, продовжити формування поняття «алгоритм», здійснити зв'язок матеріалу, який вивчається, з життям, з практичною діяльністю; ознайомити учнів з алгоритмами в нашому житті:«Звуко-буквенним аналізом слова», «Розв’язанням прикладу», удосконалювати навички роботи за комп’ютером у програмі Scratch(малювання штрихової лінії); розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері;
виховувати відповідальність, самостійність.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, формування вмінь.
                                                             ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.  Що таке алгоритм?
2.  Що таке команда?
3.  Кого називають виконавцем алгоритму? Наведіть приклади виконавців алгоритму.
4.  Складіть алгоритм розв'язання прикладу (2*6-9*3)*2=
5. Розумова розминка Закінчіть речення.
— Якщо дерево не білокоре, це не...
— Якщо тварина не живе у воді, це не...
— З яєць вилуплюються...
6.  На уроці фізкультури хлопчики вишикувались у ряд. Микола повідомив, що він шостий зліва і справа. Скільки хлопчиків було на уроці фізкультури?
Відповідь. 11.
Мотивація навчальної діяльності.
 Уявіть собі, що у вас вдома є робот, який допомагає вам у хатній роботі. Складіть для робота алгоритм виконання якоїсь роботи.
— Отже, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємося, як ми використовуємо алгоритми в нашому житті. Тема нашого уроку — «Алгоритми в нашому житті».
III. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
Робота з підручником ст..69-72.
Додаткові завдання Метод «Відкритий мікрофон»
Продовжте речення.
— Об'єкт «комп'ютер» складається з таких пристроїв: системний блок,...
— До об'єктів живої природи належать: тварини, ...
3.  Вправа на увагу. Розгляньте малюнок, закрийте підручник і дайте відповіді на запитання.

— Який об'єкт намальований під цифрою 5?
Скільки предметів на малюнку?
Які шкільні речі ви бачили на малюнку?
Котик сидить чи стоїть?
Яке дерево росте біля будинку?
— Скільки листочків намальовано на малюнку?
Складіть алгоритм чищення взуття.
  1. Покласти взуття.
  2.  Вийти на сходи.
  3.   Натерти взуття щіткою до блиску.
  4.    Протерти ганчіркою взуття від бруду.
  5.    Принести все в квартиру.
  6.   Прибрати щітку і крем на місце.
  7.    Взяти щітку для взуття і крем.
  8.    Намазати кремом взуття.
Хто може бути виконавцем цього алгоритму?
IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Встаньте, діти, посміхніться. Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться. Вліво, вправо нахиліться. Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.
V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Формування практичних навичок. (7 хвилин).
-         Сьогодні ми навчимо рудого кота малювати штрихову лінію. У вас за комп’ютерними столами є картки з алгоритмом малювання штрихової лінії.
-         Виконай такий алгоритм:
1.      Запусти на виконання програму Scratch.
2.      Вибери у лівій частині вікна кнопку Олівець
3.      Перетягнути команду опустити олівець у центральну частину вікна.
4.      Вибери у лівій частині вікна кнопку Рух.
5.      Перетягни команду переміститись на у центральну частину вікна.
6.      Вибери у лівій частині вікна кнопку Олівець.
7.      Перетягни команду підняти олівець у центральну частину вікна.
8.      Вибери у лівій частині вікна кнопку Рух.
9.      Перетягни команду переміститись на у центральну частину вікна.
10.   Запустити групу команд на виконання кілька разів.

Хвилинка релаксації (1-2 хвилини).
Вправа для очей
Очки вліво подивились –
Там нічого не змінилось.
Вправо поведем  зінички –
Ні зайчика, ні лисички.
Знову вліво! Знову вправо –
Це не вправа, а забава!
Очі вгору, очі вниз,
Не лінуйся, посміхнись!
Ще раз вгору, знову вниз –
І на цьому зупинись.
Оченятам зняли втому.
До роботи нумо знову!
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ. Скласти алгоритм звуко-буквеного аналізу школа
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Які об'єкти сховалися на цих малюнках?



Немає коментарів:

Дописати коментар