Тема. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень. (Презентація)
Мета. Розширити знання учнів прорізні способи кодування та декодування повідомлень;
Формувати уміння і навички роботи з програмами на опрацювання даних та повідомлень; розвивати логічне мислення, увагу; формувати вміння декодування повідомлень, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, відповідальність.
Обладнання: комп’ютери, підручники, мультимедійна презентація.
Програмне забезпечення: «Сходинки». Явища природи.
План уроку
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань.
- Що таке кодування повідомлення?
- Наведіть приклади кодування. ( Ребуси, кросворди, шаради, ...)
- Якими способами можна кодувати повідомлення?( Символами, малюнками, цифрами, жестами, мімікою, ...)
Кодування і декодування повідомлень.(Закодувати слово Україна українською і англійською мовами)
- Що треба знати, щоб розкодувати повідомлення?
1.
Гра
«Розшифруй речення».
2. Гра «Подай інформацію» (за допомогою жестів).
Один учень виходить до дошки, отримує картку, де записане якесь слово. Після чого має показати цей предмет за допомогою жестів. Інші учні повинні впізнати цей предмет.
ІІІ Засвоєння нових знань.
Прочитайте інформацію
. . _ . . . _ . _ _ _ . _ . _ _ . _ _ _ . _ _ _ . _ . _
І н ф о р м а т и к а– Чому не можливо зразу прочитати?
– Що треба мати, щоб прочитати слово?
ІV. Узагальнення і систематизація знань
ст.29 -33
2..
Робота в зошиті.
3.. Робота
за комп’ютером.
Програма
"Сходинки до інформатики". Явища природи
V. Підсумок уроку.
V. Підсумок уроку.
- Чи сподобався вам сьогоднішній урок?
- Що саме вам сподобалося на уроці?
- Що нового ви дізналися на уроці?
- Що таке кодування повідомлення?
- Наведіть приклади кодування.
- Якими способами можна кодувати повідомлення?
Немає коментарів:
Дописати коментар