- Інструкція з БЖ у кабінеті інформатики
- Методика викладання інформатики у початковій школі
- Інтерактивні вправи на уроках інформатики
- Календарне планування
До уваги вчителів, які викладають СДІ 2 клас варто ознайомитись із змістом матеріалу, вимогами до викладання, а також програмним забезпеченням кожного уроку ось тут:
Шановні колеги, пропоную ознайомитися з наступними уроками вивчення програми Скретч.Посилання на сайт Вивчаємо Скретч:http://odjiri.narod.ru/index.html
Шановні колеги, пропоную ознайомитися з наступними уроками вивчення програми Скретч.Посилання на сайт Вивчаємо Скретч:http://odjiri.narod.ru/index.html
ІІ семестр
Урок 1 Тема. Команда як спонукальне речення. Команди виконавцю.
Урок 2Тема. Ознайомлення з поняттям алгоритму.
Урок 2Тема. Ознайомлення з поняттям алгоритму.
Тема: Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора. Виконання малюнка «Листівка для Комп’юшка» Презентація "Об'єкти графічного редактора"
11- 16 урок Пошук даних в інтернеті (6 год) презентація
Урок 11 Тема. Поняття про комп'ютерну мережу. ( презентація)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА 2 КЛАС (ДО ПІДРУЧНИКА О.В. КОРШУНОВОЇ)
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема
уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування
|
|||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.
|
||
2.
|
Застосування комп'ютера в різних галузях.
|
||
3.
|
Сучасні комп’ютери.
|
||
Тема 2. Основні складові
комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером
|
|||
4.
|
Складові комп’ютера (системний блок,
пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).
Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.
|
||
5.
|
Поняття про програму. Робота з тренажером
миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
|
||
6.
|
Програми різні та корисні. Вікно програми.
|
||
7.
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне
завершення роботи з комп’ютером.
|
||
8.
|
Робочий стіл. Запуск програми на виконання
з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою. Робота із
програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з
мишею.
|
||
9.
|
Клавіатура комп’ютера. Мова введення.
Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
|
||
10.
|
Призначення основних клавішів. Клавіші «Shift»
та «Ctrl».
|
||
11.
|
Вдосконалення навичок роботи з клавіатурою та мишею.
|
||
12.
|
Клавіші керування курсором. Клавіші «Enter»
та «Esc».
|
||
Тема 3. Поняття про повідомлення,
інформацію та інформаційні процеси
|
|||
13.
|
Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація.
|
||
14.
|
Інформаційні процеси:
отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
|
||
15.
|
Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
|
||
16.
|
Людина у світі інформації.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
|
||
Тема 4. Історія обчислювальних
пристроїв
|
|||
17.
|
Короткі історичні відомості про засоби обчислення.
|
||
18.
|
Коротка історія створення комп’ютера.
|
||
19.
|
Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
|
||
Тема 5. Об’єкти. Графічний
редактор
|
|||
20.
|
Поняття об’єкту.
|
||
21.
|
Властивості об’єктів, значення властивостей.
|
||
22.
|
Графічний редактор Paint. Збереження зображень.
|
||
23.
|
Відкриття збережених зображень у редакторі. Інструменти графічного
редактора Paint. Розфарбовування об’єктів.
|
||
24.
|
Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування
інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора.
|
||
25.
|
Інструменти лінія, прямокутник, еліпс. Панель налаштування
інструментів.
|
||
26.
|
Додавання тексту до малюнку в графічному редакторі.
|
||
27.
|
Комбінування об’єктів, створення зображень з використанням
графічного редактора Paint.
|
||
Тема 6. Комп’ютерна підтримка
вивчення навчальних предметів
|
|||
28.
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення інформатики.
|
||
29.
|
Програми для комп’ютерної підтримки вивчення навчальних предметів.
|
||
30.
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
|
||
31.
|
Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики
(логіки).
|
||
32.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу з тем «Основні складові комп’ютера.
Початкові навички роботи з комп’ютером», «Поняття про повідомлення,
інформацію та інформаційні процеси»
|
||
33.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці», «Об’єкти. Графічний
редактор»
|
||
34.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
Робота з розвивальними програмами.
|
||
35.
|
Підсумковий урок.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар