- Інструкція з БЖ у кабінеті інформатики
- Методика викладання інформатики у початковій школі
- Інтерактивні вправи на уроках інформатики
- Програма Gcompris
- Ігри для дітей
Мої розробки уроків 3 клас
І семестр
Урок 4.Тема. Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера (презентація)
Урок 6 Тема. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень. ( презентація)
Урок 7Тема. Поняття файлу.
Урок 11Тема. Поняття про комп'ютерну мережу.
Програма Gcompris
Вчителям, які викладають у початкових класах Сходинки до інформатики необхідно ознайомитись із Програмою Gcompris.
Розробки уроків на І-ІІ семестр 2014/2015н.р. ( За підручником Коршунової)
Календарно-тематичне
планування уроків
Сходинки до інформатики
для 3 класу 2014/2015 н.р.
( за підручником Коршунової О.В.)
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу
за 2 клас (2 год)
| |||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас.
| ||
2.
|
Повторення основних правил роботи за комп’ютером.
| ||
Тема 2. Інформаційні процеси і комп’ютер (4 год)
| |||
3.
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані).
| ||
4.
|
Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.
| ||
5.
|
Поняття про символи та їх кодування.
| ||
6.
|
Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень.
| ||
Тема 3. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами (4 год)
| |||
7.
|
Поняття файлу.
| ||
8.
|
Поняття папки. Вкладені папки.
| ||
9.
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами.
| ||
10.
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.
| ||
Тема 4. Пошук даних в Інтернеті (6 год)
| |||
11.
|
Поняття про комп’ютерну мережу.
| ||
12.
|
Поняття про Інтернет.
| ||
13.
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
| ||
14.
|
Ознайомлення із програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в Інтернеті.
| ||
15.
|
Правила пошуку даних в Інтернеті.
| ||
16.
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.Робота з розвивальними програмами.
| ||
Тема 5. Робота із презентаціями (7 год)
| |||
17.
|
Презентація та слайди.
| ||
18.
|
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та її запуск на перегляд.
| ||
19.
|
Текстові та графічні об’єкти слайдів. Вставляння та переміщення графічних об’єктів слайду.
| ||
20.
|
Створення, переміщення та редагування текстових об’єктів.
| ||
21.
|
Форматування текстових об’єктів слайду.
| ||
22.
|
Створення простих презентацій. Збереження презентацій.
| ||
23.
|
Створення фотоальбому.
| ||
Тема 6. Алгоритми і виконавці (5 год)
| |||
24.
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів.
| ||
25.
|
Середовище виконання алгоритмів.
| ||
26.
|
Складання алгоритмів для виконавців.
| ||
27.
|
Складання алгоритмів для виконавців.
| ||
28.
|
Складання алгоритмів для виконавців.
| ||
Тема 7. Створення проектів (4 год)
| |||
29.
|
Поняття навчального проекту.
| ||
30.
|
Етапи виконання навчального проекту
| ||
31.
|
Створення проектів.
| ||
32.
|
Демонстрація та захист проектів
| ||
33.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. (3 год)
Робота з розвивальними програмами.
| ||
34.
|
Робота з розвивальними програмами.
| ||
35.
|
Робота з розвивальними програмами.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар