середу, 24 вересня 2014 р.

Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.

Урок 4.
 Тема. Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. (Презентація)
Мета. Розширити та поглибити знання учнів про носії повідомлень, їх характеристики, способи збереження даних, розвивати логічне мислення, пам'ять,словниковий запас; виховувати любов до предмета, самостійність,  спостережливість,відповідальність.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
 Обладнання: Програма "Скарбниця знань", "Сходинки"


План уроку
І Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань.
1. Які способи подання повідомлень ви знаєте? 
2.Розкажіть про звуковий спосіб подання інформації. Наведіть приклад.
 3.Розкажіть про подання повідомлень жестами.
 4.Розкажіть про подання повідомлень світловими сигналами.
 5.Розкажіть про подання повідомлень комбінованим способом.
ІІІ Мотивація навчальної діяльності.
 --Які події відбувались взимку в столиці нашої держави?
- Що вам відомо про революцію гідності? 
- А звідки ви знаєте цю інформацію, адже минуло вже чимало часу?
(Читали в газетах, бачили потелевізору, переглядали фотографії.) - це все носії повідомлень
А все, що ми читали чи бачили на тих носіях є даними
IV. Засвоєння нових знань.
  • Стародавні носії інформації 
  • Сучасні носії інформації 
  • Електронні носії
        Носії повідомлень ( Презентацію скачай тут)
 

      ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


А тепер послухайте одну історію про відважного Тесея:
   Дуже давно грецьке місто Афіни віддавало данину жахливому чудо­виську на ім’я Мінотавр. Це був велетень з головою бика. Щороку віддава­ли йому мешканці міста найкрасивіших юнаків та дівчат. А він їх з’їдав.
   Мешкав Мінотавр у хитрій пастці — Лабіринті. Той, хто потрапляв до Лабіринту, вже не міг знайти виходу звідти.
    Коли настала черга богатиря Тесея йти до Мінотавра, він вирішив пе­ремогти чудовисько. Але це лише половина справи. Як потім знайти вихід з хитрої пастки?
     Як допомогти Тесею зберегти інформацію про шлях у Лабіринті?
  Відповідь.Допомогла Тесею мудра принцеса Аріадна. Вона дала йому мо­ток вовни і запропонувала прив’язати один кінець нитки біля входу до Ла­біринту і поступово розмотувати моток дорогою. Після того як чудовисько буде вбито, нитка сама приведе до виходу.
   Сьогодні ми поговоримо про збереження інформації. З давніх-давен люди спостерігали за природою, навколишнім світом та намагалися збе­регти отриману інформацію. Зберігали її у вигляді малюнків на стінах пе­чер, на глиняних дощечках, бересті, папірусі.
—            На чому ще можна зберегти повідомлення?
—            Спробуймо розшифрувати подані слова, які підкажуть вам, на чому ще можна зберігати повідомлення.

                      КАШФЛЕ                 КИСД


Робота з Програмою "Скарбниця знань", "Сходинки"
"Сходинки"- ПОРИ РОКУ
"Скарбниця"- ОЛІВЕЦЬ
Робота з підручником: § 4, робота з таблицею на с. 21.

Гра «Так чи ні: діалог з комп’ютером»
Учитель загадує слово — носій інформації. Учні повинні поставити за­питання, на які можна відповісти «Так» або «Ні». Якщо запитання повто­рюються або учні ставлять неправильні запитання, комп’ютер (роль якого грає вчитель) дає збій (це може бути дзижчання або якийсь інший звук).
Наприклад: — Це сучасний носій? — Ні. — Він великий? — Так. — Це скеля чи папірус? — Дз-з-з-

 V. Підсумок уроку.
1.Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося? 
3. Що запам’яталося? 
4. Про що хотіли би дізнатися більше?
 5. Які паперові носії ти використовуєш в школі?
 6. Які електронні носії ти використовуеш вдома?
VІ. Домашнє завдання


Немає коментарів:

Дописати коментар