4 клас
Мета. Розширити та поглибити знання учнів про текстові редактори та текстові процесори. Ознайомити учнів із поняттям "форматування тексту" та основними кнопками на головній вкладці для форматування текстових символів.
Розвивати логічне мислення. Виховувати самостійність, уважність.
Тип уроку. Вивчення нового матеріалу
Обладнання. Презентація,
План уроку
І Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
-Назвати середовище текстового редактора
-Назвати основні правила введення тексту
-Як відкрити текстовий документ?
-Як зберегти текстовий документ?
-Для чого клавіші DELETEта BACKSPASE?
ІІІ Вивчення нового матеріалу
Сьогодні Комп'юшко хоче розповісти Данилкові і всім нам про текстові редактори і текстові процесори і чим вони відрізняються.У програмах текстовий редактор(Блокнот, NotePad, OnePad, ) можна тільки друкувати текст і виправляти помилки, а у текстовому процесорі можливостей більше: зміна кольру, накреслення, нумерація і т.д
Основне правило зміни текстового символу-це виділення фрагменту тексту комп'ютерною мишою
-для виділення слова-подвійне клацання миші
-для виділення цілого тексту-Ctrl+A
Кнопки форматування на головній вкладці меню
Інформатика
Форматування тексту
Правила виділення тексту
V. ФізкультхвилинкаVI. Робота в зошитах. Відгадування і складання ребусів по темі уроку.
1.
Пристрій, що має більше 100 кнопок.
2.
«Очі» комп'ютера.
3.
Маленька, сіренька, з хвостиком.
4.
Друкуючий пристрій.
5.
Одиниця вимірювання діагоналі екрану.
6.
Маніпулятор для ігор.
7.
Пристрій для передачі інформації з паперу в комп'ютер.
8.
Розмножуючий пристрій
-Word-це текстовий редактор чи текстовий процесор?
-Які основні властивості зміни текстових символів ?
-Які основні дії треба виконати, щоб виконати форматування текстового символа? рядка? абзацу? тексту?
Немає коментарів:
Дописати коментар