середу, 12 лютого 2014 р.

Поняття об'єкту.

Тема. Поняття об'єкту.  
Мета: Сформувати в учнів поняття об'єкту та його властивостей на прикладах предметів, що нас оточують, а також предметів довкілля. Вчити учнів розрізняти об'єкти, а також класифікувати їх за певними ознаками, розприділяти їх за видами; розвивати увагу та вміння учнів міркувати за аналогією; Виховувати естетичні смаки.

Тип уроку: Засвоєння нових знань, формування умінь та навичок.
Обладнання: Гра «Судоку» - GC/ Головоломки/ Судоку. Гра «Залізниця» - GC/Дослідження/Вправи на розвиток пам’яті/ Залізниця.


Хід уроку
І Організаційний момент.
1. Розминка(3хв)
Як ці предмети можна назвати одним словом?

                                       

  • ліжко, стілець, шафа, полиця, стіл? (Меблі)
  • каструля, чашка, тарілка, блюдце, сковорода? (Посуд)
  • яблуня, береза, ялинка, дуб, сосна? (Дерева)
  • заєць, вовк, корова, коза, кішка? (Тварини)
  • ромашка, троянда, волошка, кульбаба? (Квіти)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Відгадайте ребус ( Об'єкт)

,





                                                                                                                                              



ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розгляньте уважно малюнок

Назвіть об'єкти, зображені на цьому малюнку
      А чи знайо­ме вам слово «об'єкт»? Чому ці предмети названі об'єктами?
Об'єктом може бути будь-який предмет. Ви його можете поба­чити, торкнутися, понюхати. Навіщо ж ми замінили знайоме слово «предмет» на нове — «об'єкт»? Виявляється, під об'єктом розуміють не тільки неживі предмети; але й представників живої природи. 
          Наприклад, об'єктом може бути: дім, квітка, собака, бджола, дерево, хмара тощо. Об'єктом буде й те, що створюється в результаті розумової діяльності людини. У школі ви часто самі створюєте такі об'єкти: на уроках математики — розв'язуєте приклади й задачі, на уроках мови — записуєте вправи, на уроках малювання — створюєте малюнки.
         Об'єкт — це щось, що можна розглядати, як ціле. Об'єкт має свою назву.
І об'єкт може складатися з кількох об'єктів. ( Комп'ютер)
Приклади об'єктів: зошит, кішка, трикутник, коло. Якщо ви чуєте назву знайомого об'єкта, ви його уявляєте.
(Для виконання завдання до дошки викликають учнів.) Запитання дітям: чому саме так ви поділили предмети? Відповідь: а) не мають кутів; б) мають кути.
ІV. Фізкультхвилинка
 Раз- підняти руки вгору,
Два- зігнутися додолу.
Три- присісти, чотири- встати,
Будем знову починати.

V. Формування умінь і навичок.
1. Робота з підручником ст.73-76.
2. Робота в зошиті.
3. Робота з комп'ютером. Повторення правил роботи за комп'ютером
1.  Віршик та правила поведінки за комп'ютером.2.  На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

  • Гра «Судоку» - GC/ Головоломки/ Судоку. Гра «Залізниця» - GC/Дослідження/Вправи на розвиток пам’яті/ Залізниця.

VI. Підсумок уроку.
Фронтальне опитування
1.  Чи сподобалося вам на уроці?
2.  Що не сподобалося вам на уроці?
3.  З яким поняттям ви ознайомилися на сьогоднішньому уроці?








Немає коментарів:

Дописати коментар