2 клас
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про пристрої введенння, зокрема ознайомити з клавіатурою комп'ютера. Навчити розрізняти різні групи клавіш та їх призначення. Вчити змінювати мову введення за допомогою комбінації клавіш. Вдосконалювати навички роботи з клавіатурним тренажером Розвивати логічне мислення, виховувати уважність, наполегливість на уроці.Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Обладнання. Клавіатурний тренажер, таблиця.
План уроку
І Організаційний момент.
ІІ Актуалізація опорних знань
- Як відкрити Блокнот?
- Як завершити роботу з комп'ютерною програмою Блокнот?
- Як згорнути вікно програми?
- Як відновити вікно?
- Як закрити вікно програми?
Об'єднати цю групу слів одним словом(Клавіатура, миша, сканер,мікрофон,)
Це пристої комп'тера для введення інформації.
Про один із ни ми сьогодні будемо говорити, а про який ви дізнаєтесь із загадки:
Сотня клавіш, різні знакиСпершу учні – небораки,А тепер раз – два і готовоВідстукали слово.Ось де пальцям фізкультураІ це все – ......(клавіатура).
Відгадайте ребус:
1. Основні групи клавіш-клавіші керування курсором
2.Поняття текстового курсора
3. Зміна мови введення EN, UA
4. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping
V. Закріплення вивченого
1.Робота в зошитах
VІ.Підсумок уроку
- Що означає EN в лівому нижньому кутку монітора?
- До яких пристроїв комп'ютера належить клавіатура?
- Для чого потрібний текстовий курсор?
Немає коментарів:
Дописати коментар