середа, 4 листопада 2015 р.

Клавіатура комп'ютера. Мова введення. Робота з клавіатурним тренажером.


2 клас
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про пристрої введенння, зокрема ознайомити з клавіатурою комп'ютера. Навчити розрізняти різні групи клавіш та їх призначення. Вчити змінювати мову введення за допомогою комбінації клавіш. Вдосконалювати навички роботи з клавіатурним тренажером  Розвивати логічне мислення, виховувати уважність, наполегливість на уроці.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Обладнання. Клавіатурний тренажер, таблиця.

                                                             План уроку
І Організаційний момент.
ІІ Актуалізація опорних знань
  • Як відкрити Блокнот?
  • Як завершити роботу з комп'ютерною програмою Блокнот?
  • Як згорнути вікно програми?
  • Як відновити вікно?
  • Як закрити вікно програми?
ІІІ Вивчення нового матеріалу
Об'єднати цю групу слів одним словом(Клавіатура, миша, сканер,мікрофон,)
Це пристої комп'тера для введення інформації.

Про один із ни ми сьогодні будемо говорити, а про який ви дізнаєтесь із загадки:

Сотня клавіш, різні знакиСпершу учні – небораки,А тепер раз – два і готовоВідстукали слово.Ось де пальцям фізкультураІ це все – ......(клавіатура).

Відгадайте ребус:













1. Основні групи клавіш-клавіші керування курсором










2.Поняття текстового курсора
3. Зміна мови введення EN, UA
4. Робота з клавіатурним тренажером  RapidTyping 


















V. Закріплення вивченого
1.Робота в зошитах

VІ.Підсумок уроку
  • Що означає EN в лівому нижньому кутку монітора?
  • До яких пристроїв комп'ютера належить клавіатура?
  • Для чого потрібний текстовий курсор?

Немає коментарів:

Дописати коментар