Шановні колеги, пропоную ознайомитися з наступними уроками вивчення програми Скретч.
Урок 2
Тема. Ознайомлення з поняттям алгоритму.
Мета. Ознайомити учнів зпоняттям"алгоритм" як послідовність команд для виконання певної роботи. Звернути увагу учнів, що є початок алгоритму і обов'язково- кінець. Виконання алгоритму приведе до очікуваного результату. Формувати уміння і навички побудови алгоритмів на основі чітких, зрозумілих команд. Працювати над створенням математичних алгоритмів. Розвивати пам'ять, увагу, мислення дітей. Виховувати любов до предмета.
Обладнання. Ребуси, уривок з мультфільму " Вовка в тридев'ятому царстві", програма "Навантажувач", Скарбниця знань"Алгоритми"
План уроку
І. Організаційний момент.
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (комп’ютер )
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (комп’ютер )
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Відгадайте закодовані слова
Команда, спонукальне речення, виконує.
-Для чого потрібні команди?
Кому дають команду?
-Як потрібно давати команду?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Щобдізнатись тему нашого уроку потрібно відгадати ребус( ребус "Алгоритм")
Які дії ви виконуєте , допомагаючи батькам по дому?
(Миємо посуд . Виносимо сміття.)
А зараз ми подивимось мульфільм " Вовка в тридев'ятому царстві". А ви скажете, чи правильні команда дав Вовка?
Бесіда після перегляду мультика.
-Чому перший місив дрова, а другий рубав тісто?
Як правильно потрібно давати команди?
Дальше можна організувати роботу в групах. Працюють три групи.
Завдання для першої групи
Перевірити правильність запису дій при прибиранні квартири пилососом.
ПРИБИРАННЯ КВАРТИРИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПИЛОСОСА
Принести пилосос в кімнату.
Підключити до мережі .
Натиснути ВКЛ на корпусі.
Натиснути ВИКЛ на корпусі.
Пропилососити .
Відключити від мережі .
Поставити на місце.
Завдання для другої групи
Перевірити правильність запису дій при митті посуду.
ВИМИЙ ТАРІЛКУ
Відкрий кран.
Візьми тарілку.
Одягни шапку .
Вимий тарілку.
Витри її .
Постав у шафу.
Закрий кран.
Завдання для третьої групи
Перевірити правильність запису дій при поливі квітів .
ПОЛИВ КВІТІВ
Візьми лійку .
Відкрий кран.
Наповни лійку водою.
Полий квіти .
Постав лійку на місце.
Заслуховуються виступи груп .
ІV. Формування умінь та навичок. Закріплення вивченого.
1 Робота з підручником. ст.63.
Читання в особах.
Бесіда.
- Що таке алгоритм?
-Чому важливий порядок при складанні алгоритмів.
Висновок 1: необхідно виконувати строгий порядок дій, що призводять до конкретного результату
Висновок 2 : необхідно перевірити послідовність дій , чи немає пропусків або зайвих дій .
Загальний висновок : дії та порядок дій потрібні для того , щоб отримати бажаний результат.
1. Робота в зошитах
2. Практична робота з комп'ютерною програмою "Садівник", "Навантажувач"
3. Релаксація. Гімнастика для очей. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перенести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів.
V. Підсумок уроку.
Ви , сподіваюся , не нудьгували ?
Нам пора урок кінчати
Лише залишилося побажати
Всім вчитися , не лінуватися ,
Щоб оцінками пишатися ,
Щоб щоденника сторінки
Прикрашали дванадцятки
Кого б ви хотіли похвалити на уроці? За що ? Хто сам себе хоче похвалити ?
-Для чого потрібні команди?
Кому дають команду?
-Як потрібно давати команду?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Щобдізнатись тему нашого уроку потрібно відгадати ребус( ребус "Алгоритм")
Які дії ви виконуєте , допомагаючи батькам по дому?
(Миємо посуд . Виносимо сміття.)
-Чому перший місив дрова, а другий рубав тісто?
Як правильно потрібно давати команди?
Дальше можна організувати роботу в групах. Працюють три групи.
Завдання для першої групи
Перевірити правильність запису дій при прибиранні квартири пилососом.
ПРИБИРАННЯ КВАРТИРИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПИЛОСОСА
Принести пилосос в кімнату.
Підключити до мережі .
Натиснути ВКЛ на корпусі.
Натиснути ВИКЛ на корпусі.
Пропилососити .
Відключити від мережі .
Поставити на місце.
Завдання для другої групи
Перевірити правильність запису дій при митті посуду.
ВИМИЙ ТАРІЛКУ
Відкрий кран.
Візьми тарілку.
Одягни шапку .
Вимий тарілку.
Витри її .
Постав у шафу.
Закрий кран.
Перевірити правильність запису дій при поливі квітів .
ПОЛИВ КВІТІВ
Візьми лійку .
Відкрий кран.
Наповни лійку водою.
Полий квіти .
Постав лійку на місце.
Заслуховуються виступи груп .
ІV. Формування умінь та навичок. Закріплення вивченого.
1 Робота з підручником. ст.63.
Читання в особах.
Бесіда.
- Що таке алгоритм?
-Чому важливий порядок при складанні алгоритмів.
Висновок 1: необхідно виконувати строгий порядок дій, що призводять до конкретного результату
Висновок 2 : необхідно перевірити послідовність дій , чи немає пропусків або зайвих дій .
Загальний висновок : дії та порядок дій потрібні для того , щоб отримати бажаний результат.
1. Робота в зошитах
2. Практична робота з комп'ютерною програмою "Садівник", "Навантажувач"
3. Релаксація. Гімнастика для очей. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перенести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів.
V. Підсумок уроку.
Ви , сподіваюся , не нудьгували ?
Нам пора урок кінчати
Лише залишилося побажати
Всім вчитися , не лінуватися ,
Щоб оцінками пишатися ,
Щоб щоденника сторінки
Прикрашали дванадцятки
Кого б ви хотіли похвалити на уроці? За що ? Хто сам себе хоче похвалити ?
Немає коментарів:
Дописати коментар