середа, 12 березня 2014 р.

Використання інструментів олівець, пензель, ластик.

 Урок 9
Тема: Використання інструментів олівець, пензель, ластик. Панелі налаштування інструментів. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора. Виконання малюнка «Листівка для Комп’юшка»

Мета:
-         ознайомити учнів з інтерфейсом графічного редактора «Paint», з інструментами;
-         навчити користуватися інструментами «олівець», «пензлик», «заливка» і «ластик»;
-         розвивати уяву;
-         виховувати цікавість до предмета.
Обладнання програмне забезпечення: програма «Paint»

План уроку

 І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.  Відшукайте у слові інше слово, підкресліть його: дослід, помирились, ведмідь, голос, трикутник, молоко.
2.  Термометр показує 3 градуси морозу. Скільки градусів морозу покажуть два таких термометри?
Відповідь. Три.
3.  Як за допомогою однієї палички показати на столі трикутник? Як за допомогою двох паличок показати на столі квадрат? Відповідь. Покласти паличку або палички на кут стола.
4. Знайдіть зайву букву. Обґрунтуйте відповідь.
А Щ Р Т К

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Уч и т е л ь. Відгадайте загадки, які приготував для вас Данилко.
Тоненький хлопчик
Та й заліз у стовпчик.
І де носом поведе,
Там заміточку кладе. (Олівець)
Він такий, як олівець.
Розмалює папірець.
Як побачить він водицю —
Вийде сонце і травиця. (Пензлик)

Намалювати можна нею
Будинки, хмари і поля,
Зелену, затишну алею,
Високі гори і моря.
Зачарувати можна нею —
Така вона чудова й гарна!
Ти знаєш, як зовуть цю фею?
Її зовуть, звичайно, … (фарба).
Водить дружбу з олівцями,
Зошитами, папірцями.
На малюнку щось не те?
Вмить вона його зітре! ( Гумка)

    Сьогодні продовжимо вивчення графічного редактора Paint. Під час роботи з графічним редактором часто виникає необхідність виправити помилки: витерти частину рисунка, перенести частину рисунка в інше місце тощо.  Ознайомимося з панеллю інструментів, що допоможе вам самостійно виконувати рисунки, редагувати їх.
Вивчення нового матеріалу
Ознайомлення із графічним редактором «Paint», з інструментами «Олівець», «Пензлик», «Ластик» та їх властивостями, з командами очищення аркуша, створення нового аркуша.
Удома ви малювали за допомогою олівця та фарб,
а сьогодні ми створимо листівку для Комп’юшка за допомогою комп’ютера.
 Тема сьогоднішнього уроку — «Листівка для Комп'юшка».

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
А ми зовсім не втомились!
Вправо, вліво подивились.
Встали. Спину розігнули.
Руки вгору підтягнули.
Опустили їх на боки
Та надули свої щоки.
Видихнули та присіли,
Підстрибнули і на місце сіли.
IV. УДОСКОНАЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Робота за підручником
§ 26, ст.92, запитання і завдання: № 1-4, ст.95.
V.ПРАКТИЧНА РОБОТА
1) Робота із зошитом.  Завдання 1.
VІ. РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ
Учні створюють листівку для Комп’юшка.
3) Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. 2. Додаткове завдання
Виконайте математичні дії і прочитайте слова.
ВЕР + ЛИС + ТУ - СУ + О - ЛИ + ЛІТ= Відповідь. Вертоліт.
ВАР + УНТА - РУ + ЖІН + ВКА - Н = Відповідь. Вантажівка.
АВОР + Т + МАК - ОРК + ОБ - МА + УС = Відповідь. Автобус.
Запитання до учнів
— Як назвати одним словом розшифровані слова? Відповідь. Транспорт.
— Яке слово зайве і чому? Відповідь. Вертоліт.



Немає коментарів:

Дописати коментар