Розробки уроків"Сходинки до інформатики 2 клас
Урок2
Тема: Підготовка комп'ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп'ютером.
Урок2
Тема: Підготовка комп'ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп'ютером.
Мета уроку: вчити дітей, як правильно підготувати комп'ютер до роботи, звернути увагу
на пристрої комп’ютера та їх основне призначення;
Навчити елементарних навичок роботи з програмою "Калькулятор";
розвивати пам'ять, мислення;
виховувати інтерес та зацікавленість до предмету
інформатики.
План уроку
I. Організація класу.
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. Гра
«Які правила порушили учні»
1.
Старанна учениця, виконуючи завдання на комп'ютері, сіла біля екрана
монітора i стала водити пальцем по екрану.
2.
Не
уважний учень прослухав пояснення вчителя про порядок
виконання роботи. Згадавши про роботу, він, без дозволу вчителя підійшов до іншої парти, щоб подивитись, чим займаються однокласники.
3.
Діти на пepepвi весело гралися біля школи, поливаючи один одного водою.
Продзвенів дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
Висновок: Не можна сідати
до екрана на відстані менше 50
см та водити пальцем по екрану, не можна без дозволу вчителя ходити на ypoцi по
класу та приходити в кабінет інформатики
у вологому одязі.
II. Актуалізація опорних знань.
Чим для нас є комп’тер?
Чому без
комп’ютера не можна обійтись багатьом людям різних професій?
Гра «Пристрої комп’ютера»
•
Пригадайте основні пристрої комп’ютера.
Для чого служать
пристрої комп’ютера?
III. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні ми будемо вчитись "Як підготувати комп'ютер до роботи".
Пригадайте
назву кнопки з якої треба починати вмикати комп’ютер.
Що з’явиться на моніторі після нажимання кнопки «Пуск»?
Як називається
смужка внизу на екрані монітора?
Знизу екрана знаходиться cipa смуга – панель задач i
кнопка Пуск. Якщо
клацнути по ній лівою клавішею миші, то відкриється головне меню Windows. Підведи вказівник миші
до слова "Программы". Підведи вказівник миші на слово "Стандартные"
Вибери в ньому програму "Калькулятор" i клацни по ній лівою кнопкою миші.
Фізкультхвилинка.
Раз-два! Bci присіли,
Потім вгору підлетіли.
Три-чотири! Нахилились,
І з струмочка гарно вмились.
П'ять-шість! Всі веселі
Летимо на каруселі
Сім-вiciм! В поїзд сіли,
Ніжками затупотіли.
Дев'ять-десять! Відпочили
I за парти дружно сіли.
IV. Робота з програмою
"Калькулятор".
Запуск програми ПУСКÞПРОГРАММЫÞСТАНДАРТНЫЕÞКалькулятор
Виконати завдання стор. 7
Отже, ми вибрали програму "Калькулятор". Щоб очистити екран калькулятора,
Отже, ми вибрали програму "Калькулятор". Щоб очистити екран калькулятора,
клацніть лівою кнопкою миші на кнопку "С" .
Якщо помилково була введена не та цифра, то натисни кнопку "Backspace
Щоб закінчити роботу з програмою, натисни на кнопку "х"
Після закінчення роботи з програмою, знову клацни на кнопку Пуск.
Вибери рядок "ЗАВЕРШЕННЯ", клацни лівою кнопкою миші та натисни
ОК.
Виконати завдання в підручнику.
Релаксація.
Витягнути праву руку вперед і водити вказівним пальцем
вверх, вниз, вліво, вправо. Не повертаючи голову водити очима за пальцем.
Повторити 4 рази.
V. Узагальнення результату
уроку.
•
Яку тему вивчили на уроці?
•
Як підготувати комп'ютер до роботи?
•
Як увімкнути монітор та системний блок?
•
Як вибрати потрібну програму?
•
Для чого потрібна програма «Калькулятор"?
VI. Домашнє завдання.
Ст..1, №3(б)
Немає коментарів:
Дописати коментар