Урок 3
Тема. Виконавці алгоритмів.
Мета. Ознайомити учнів з поняттям" виконавець алгоритму" яким може бути людина, група людей, тварина, комп'ютер, робот.Формувати уміння складати алгоритми. Виконання алгоритму виконавцем приведе до очікуваного результату. Працювати над створенням математичних алгоритмів. Розвивати пам'ять, увагу, алгоритмічне мислення дітей. Виховувати любов до предмета.
Обладнання. Ребуси, уривок з мультфільму " Вовка в тридев'ятому царстві", програма "Навантажувач", Скарбниця знань"Алгоритми"
План уроку
І. Організаційний момент.
Встаньте, діти. Підтягніться,
Одне одному всміхніться.
На урок старання
не забудьте взяти.
Сядьте рівненько.
Починаєм працювати
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
2. Виправ помилку.
Виконання домашнього завдання
1. Дістань щоденник.
2. Сядь за стіл.
3. Дістань зошит і книжку.
4. Прочитай завдання в щоденнику.
5.Виконай вправи.
6. Склади портфель.
-Як називаються речення, які ми читали? ( Спонукальні)
- Що утворюють ці 6 речень? (Алгоритм)
-Хто може виконати такий алгоритм?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Бесіда після перегляду мультика.
ІV. Формування умінь та навичок. Закріплення вивченого.
1 Робота з підручником. ст.66
Читання в особах.
Бесіда.
Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклад.
Чи завжди виконавець може виконати алгоритм?
Де можна зустріти виконавців алгоритмів?
Виконавці часто зустрічаються в казках
В одній з них Іван-Царевич говорить хатинці-на-курячих-ніжках: "Хатинка, хатинка! Встань до лісу задом, до мене передом! ". Хатинка розуміє і виконує точно задані команди, тобто є виконавцем.
У "Казці про Івана-царевича, Жар-птицю та про Сірого вовка" головний герой є виконавцем наступного алгоритму :
«Направо підеш - коня втратиш, себе спасеш; наліво підеш - себе втратиш, коня врятуєш; прямо підеш - і себе і коня втратиш ».
1. Робота в зошитах
2. Практична робота з комп'ютерною програмою "Садівник", "Навантажувач"
3. Релаксація. Гімнастика для очей. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перенести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів.
V. Підсумок уроку.
Кого б ви хотіли похвалити на уроці?
За що ?
Хто сам себе хоче похвалити ?
Отже, виконавцем алгоритму може бути людина, група людей, тварина, технічні пристрої, робот, комп’ютер Виконання домашнього завдання
1. Дістань щоденник.
2. Сядь за стіл.
3. Дістань зошит і книжку.
4. Прочитай завдання в щоденнику.
5.Виконай вправи.
6. Склади портфель.
-Як називаються речення, які ми читали? ( Спонукальні)
- Що утворюють ці 6 речень? (Алгоритм)
-Хто може виконати такий алгоритм?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
А зараз ми подивимось мульфільм
1.Бесіда після перегляду мультика.
ІV. Формування умінь та навичок. Закріплення вивченого.
1 Робота з підручником. ст.66
Читання в особах.
Бесіда.
Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклад.
Чи завжди виконавець може виконати алгоритм?
Де можна зустріти виконавців алгоритмів?
Виконавці часто зустрічаються в казках
В одній з них Іван-Царевич говорить хатинці-на-курячих-ніжках: "Хатинка, хатинка! Встань до лісу задом, до мене передом! ". Хатинка розуміє і виконує точно задані команди, тобто є виконавцем.
У "Казці про Івана-царевича, Жар-птицю та про Сірого вовка" головний герой є виконавцем наступного алгоритму :
«Направо підеш - коня втратиш, себе спасеш; наліво підеш - себе втратиш, коня врятуєш; прямо підеш - і себе і коня втратиш ».
1. Робота в зошитах
2. Практична робота з комп'ютерною програмою "Садівник", "Навантажувач"
3. Релаксація. Гімнастика для очей. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перенести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів.
V. Підсумок уроку.
Кого б ви хотіли похвалити на уроці?
За що ?
Хто сам себе хоче похвалити ?
Виконавці часто зустрічаються в казках
В одній з них Іван-Царевич говорить хатинці-на-курячих-ніжках: "Хатинка, хатинка! Встань до лісу задом, до мене передом! ". Хатинка розуміє і виконує точно задані команди, тобто є виконавцем.
У "Казці про Івана-царевича, Жар-птицю та про Сірого вовка" головний герой є виконавцем наступного алгоритму :
«Направо підеш - коня втратиш, себе спасеш; наліво підеш - себе втратиш, коня врятуєш; прямо підеш - і себе і коня втратиш ».
«Направо підеш - коня втратиш, себе спасеш; наліво підеш - себе втратиш, коня врятуєш; прямо підеш - і себе і коня втратиш ».
Виконавець вирішує задачу за заданим алгоритмом, суворо дотримуючись за приписами (програмі) не вникаючи і не розмірковуючи, чому він так робить.
Згадаймо діалог з мультфільму «Вовка в Тридев'ятому царстві» (демонстрація уривку з мультфільму)
Немає коментарів:
Дописати коментар