Календарно-тематичне
 планування уроків 
Сходинки до інформатики 
для 3 класу 2014/2015 н.р.
( за підручником Коршунової О.В.)
№ уро-ку 
 | 
  
Дата 
уроку 
 | 
  
Тема
  уроку 
 | 
  
Примітки 
 | 
 
Тема 1. Повторення, узагальнення і
  систематизація навчального матеріалу  
за 2 клас (2 год) 
 | 
 |||
1.                     
    
 | 
  
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
  комп’ютерному класі. Повторення
  начального матеріалу за 2 клас. 
 | 
  ||
2.                     
    
 | 
  
Повторення основних правил роботи за комп’ютером. 
 | 
  ||
Тема 2. Інформаційні процеси і
  комп’ютер (4 год) 
 | 
 |||
3.                     
    
 | 
  
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний,
  звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). 
 | 
  ||
4.                     
    
 | 
  
Носії повідомлень. Дані. Опрацювання та зберігання
  даних за допомогою комп’ютера. 
 | 
  ||
5.                     
    
 | 
  
Поняття про символи та їх кодування. 
 | 
  ||
6.                     
    
 | 
  
Кодування та декодування повідомлень. Робота із
  програмами на опрацювання даних та повідомлень. 
 | 
  ||
Тема 3. Файли та папки. Вікна
  та операції над вікнами (4 год) 
 | 
 |||
7.                     
    
 | 
  
Поняття файлу.  
 | 
  ||
8.                     
    
 | 
  
Поняття папки. Вкладені папки.
   
 | 
  ||
9.                     
    
 | 
  
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки
  керування, робоча область). Операції над вікнами. 
 | 
  ||
10.                 
    
 | 
  
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на
  виконання. 
 | 
  ||
Тема 4. Пошук даних в Інтернеті (6 год) 
 | 
 |||
11.                 
    
 | 
  
Поняття про комп’ютерну мережу. 
 | 
  ||
12.                 
    
 | 
  
Поняття про Інтернет. 
 | 
  ||
13.                 
    
 | 
  
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. 
 | 
  ||
14.                 
    
 | 
  
Ознайомлення із програмою-браузером.
  Збереження даних, знайдених в Інтернеті. 
 | 
  ||
15.                 
    
 | 
  
Правила пошуку даних в Інтернеті.  
 | 
  ||
16.                 
    
 | 
  
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. 
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними
  програмами. 
 | 
  ||
Тема 5. Робота із презентаціями (7 год) 
 | 
 |||
17.                 
    
 | 
  
Презентація та слайди. 
 | 
  ||
18.                 
    
 | 
  
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації та  її запуск на перегляд. 
 | 
  ||
19.                 
    
 | 
  
Текстові та графічні об’єкти слайдів. Вставляння та переміщення графічних
  об’єктів слайду. 
 | 
  ||
20.                 
    
 | 
  
Створення, переміщення та редагування текстових об’єктів. 
 | 
  ||
21.                 
    
 | 
  
Форматування текстових об’єктів слайду. 
 | 
  ||
22.                 
    
 | 
  
Створення простих презентацій. Збереження презентацій. 
 | 
  ||
23.                 
    
 | 
  
Створення фотоальбому. 
 | 
  ||
Тема 6. Алгоритми і виконавці (5 год) 
 | 
 |||
24.                 
    
 | 
  
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів. 
 | 
  ||
25.                 
    
 | 
  
Середовище виконання алгоритмів. 
 | 
  ||
26.                 
    
 | 
  
Складання алгоритмів для виконавців. 
 | 
  ||
27.                 
    
 | 
  
Складання алгоритмів для виконавців. 
 | 
  ||
28.                 
    
 | 
  
Складання алгоритмів для виконавців. 
 | 
  ||
Тема 7. Створення проектів (4 год) 
 | 
 |||
29.                 
    
 | 
  
Поняття навчального проекту. 
 | 
  ||
30.                 
    
 | 
  
Етапи виконання навчального проекту 
 | 
  ||
31.                 
    
 | 
  
Створення проектів. 
 | 
  ||
32.                 
    
 | 
  
Демонстрація та захист проектів 
 | 
  ||
33.                 
    
 | 
  
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. (3 год) 
Робота з розвивальними програмами. 
 | 
  ||
34.                 
    
 | 
  
Робота з розвивальними програмами. 
 | 
  ||
35.                 
    
 | 
  
Робота з розвивальними програмами. 
 | 
  ||

Немає коментарів:
Дописати коментар